.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار استاندار مازندران با رسانه های استان
دیدار استاندار مازندران با رسانه های استان

رئیس انجمن صنفی رسانه های مجازی مازندران گفت: استاندار مازندران به زودی با رسانه های مجازی و مکتوب استان دیدار خواهد کرد.

عباس رمدانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار کرد: بنده به نمایندگی از انجمن صنفی رسانه های مجازی استان، جلسه ای با استاندار مازندران داشتم و بخش عمده ای از مشکلات فعالان این حوزه را به اطلاع دکتر فلاح رساندم.

وی افزود: استاندار مازندران قول داد به زودی نشستی صمیمی با مدیران رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری و شنیداری استان داشته باشد و آخرین مشکلات و نیازهای این حوزه را بشنود.

رئیس انجمن صنفی رسانه های مجازی مازندران گفت: استاندار مازندران معتقد به پویایی رسانه های استان بوده و در جهت تقویت رسانه های مازندران تلاش خواهند داشت.

رمدانی افزود: جزییات بیشتری در مورد زمان برگزاری نشست استاندار مازندران با مدیران رسانه های استان به زودی از طریق روابط عمومی استانداری اطلاع رسانی می شود.

به گزارش تسنیم، ربیع فلاح استاندار مازندران در حدود یک ماه پیش بر این مسند تکیه زده و تاکنون با تشکل های مختلف کشاورزی، صنعتی،  اجتماعی و ...  نشست هایی داشته است و در این مدت هنوز هیچ نشستی با اصحاب رسانه مازندران برگزار نکرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.412 seconds.